diumenge, 10 de febrer del 2008

dijous, 17 / gener / 2008

Avui hem anat a la residència. És el primer dia després de les vacances de nadal i el primer dia amb l' avia nova. Després de tot un trimestre sense tindre una avia permanent, per fi en tinc una! ^^

Quan hem arrivat ens han dit q hi havia un bingo, i a mi m'han dit que la meva avia hi estava participant. L'he coneguda i és molt simpàtica, se la veu molt eixerida.

Doncs després de que me la presentessin, hem començat a jugar al bingo. Però m'he quedat sorpresa pequè jo m'esperava el típic bingo amb numeritos, però es veu q era amb animals xD M'ha fet tope gràcia, perquè anaven dient: un goos!! i ensenyaven la fitxa jajaja Però m'hu he pasat molt bé, ja que aquest joc m'agrada jaja.

Quan s'ha acavat el bingo, la dona de la residència li ha dit a la meva avia que m'ensenyés la seva habitació. Però em semvbla que la meva avia s'ha pensat que jo em quedava a viure a la residència, perqué primer m'ha dit: si has d vindre a viure aquí, està molt bé, t'ho recomano. I més tard, quan m'anaba a ensenyar la seva habitació m'ha dit: peró si jo t'ensenyo la meva, tu no sabràs on es la teva.



Dijous 31 / gener / 2008

Avui, com cada dijous, em anat a la residéncia. La setmana pasada no hi vaig poguer anar perquè estava malalta. Avui es veu que tornaven a fer bingo, però la meva avia estava a la seva habitació, i jo no m'enrecordava on era uU' així que m'han hagut d'acompanyar jaja

Quan he vist a la meva avia, no s'enrecordava de mi [ja m'havien aviat de que tenia pèrdues de memória, així que li he fet un cartell amb una cartolina on hi posa que cada dijous vindré a visitar-la]. L' Anna [la meva avia] li ha dit a la dona de la residència que m'havia acompanyat a la seva habitació, que li feia mal el coll i que no podia parlar, així que ha anat a l'enfermeria, i jo mentrestant, he anat abaix on feien el bingo. Més tard, ha vingut l' Anna.

El bingo d'avui ha sigut més divertit que l'anterior, ja que en comptes d'animals, era amb cançons antigues. Trobo que aquesta manera de fer el bingo és més alegre que l'anterior, ja que al ser cançons antigues, els avis se les saven i es posen a cantar-les, i clar, a tothom li fa feliç cantar, així que era un ambient molt alegre el que hi havia avui a la residència. Jo algunes de les cançons també me les sabia, i em reia perque moltes vegades al cole les hem cantat =)

Quan em marxat de la residència, em marxat molt felices i cantant les cançons que havien ficat en el bingo =D

1 comentari:

Gemma ha dit...

Per fi!!! que ha costat Mireia trobar-te una àvia i que coincidissiu en algun dia! m'alegro molt! encara que una micona tard....podras iniciar algun tipus de vincle especiall. Està bé això del bingo. Ara a veure com t'ho fas per parlar amb ella, que t'expliqui una mica la seva vida, tu la teva, quan temps fa que està aqui, si li agrada... demana ajuda a les teves companyes per preparar-te una mica les preguntes.
Penso que us pot ser molt útil a les dues. Crear lligams afectius amb les altres persones, enriqueix, mai empobreix.
Endavant, Mireia, que les coses no pasen perquè si!