divendres, 29 de febrer del 2008

Dijous 28 / febrer / 2008

Holaaa!! ^^
Avui he anat a la residéncia, i quan he anat a l'habitació de l'Anna, ella m'ha dit: Et tinc vista
O sigui que s'enrecordava de mi! =D

Avui no hi havia bingo... Així que m'he quedat a la seva habitació i li he fet unes preguntes. M'ha explicat que va vindre a la residéncia perqué van ensorrar casa seva i va anar a viure amb la seva filla a Barcelona. Però com que li agobiava viure a Barcelona, va preferir vindre a la residència i quedar-s'hi.

Em va explicar que ella havia anat a l'institut però quan la guerra, ho va haver de deixar, perqué l'institut estava a mitja hora de casa, i amb la guerra i tal, li podia passar qualsevol cosa. Em va explicar que al seu institut hi havia un professor que estava malament del cap i que bebia, moltes vegades, sense més ni més, s'aixecava i marxava de la classe a mitja classe.

Em va explicar que té una filla vivint a Barcelona, una altra filla vivint a Canaries i un fill vivint a la China. Els troba a faltar, però diu que allà a la residència, ella està molt bé. Quan vol baixa a la bibliotreca i llegeix un llibre, cada dia va a misa, i allà pot fer el que ella vol sense que ningú li digui res.

1 comentari:

Perfumes ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.